Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg ler meg ihjel hver gang jeg husker på det.... Fredagskvelden var jeg o mannen ute en tur sammen med en kompis mannen min har hatt siden de var 13-14 og jeg i 7 år nå. Helt siden jeg og han møttes har vi spøka og kødda med at vi skulle ha sex, men det er bare tull! Vi har kyssa, eller "nussa" rettere sagt, en del ganger på fest, og lekt isbit-leken mellom flere. Men i bilen på vei hjem fredagen, midt i all spøking og tulling, kysser han meg! Raskt og kort, men med tunge. Vi bare lo begge to, men jeg var ganske overrasska. Han måtte kjøre ei venninne hjem, og etterpå ringte han og sa om det var greit at han lå over, siden han skulle jobbe i byen dagen etterpå. Vi hadde alt lagt oss, men det var greit at han lå over, bare at jeg ikke orka å reie opp gjestesenga. Vi har full tiltro likevel, så han fikk ligge i senga sammen med oss. Og sånn ble det. Jeg hadde nettopp fortalt mannen min om kysset i bilen, som han ikke hadde sett, men vi lo godt begge to! Saa plutselig sier han, "hvorfor fortsetter dere ikke der dere slapp?" Vi lo det liksom vett først, men så kyssa han meg igjen. Skikkelig klining denne gangen! Jeg lå i midta, og både han og mannen min lå i underbuksa. Kjente mot låret mitt at han var stiv og kåt, og mannen min klådde på meg samtidig... Det ene førte til det andre, og vi endte opp nakne og i het trekant! Eller, sandwich da, siden de to ikke var borti hverandre. Vi holdt på i nesten 2 timer! Masse klining, klåing og fingring, selv om jeg hverken sugde eller knulla kompisen. Det er reservert kun til mannen min. Men likevel, vi hadde det utrolig gøy og det var kun for moro skyld! Og mannen min og jeg var enige om at dette var noe som styrka forholdet vårt, med tiltro og samhold. Morsom opplevelse jeg bare måtte dele med dere her.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Ja så lenge det gikk bra og var gøy så er det vel en morsom erfaring å ta med seg... at du ikke hadde sex i den forsanden med kompisen er imponerende i mine øyne helt utrolig at det ikke gikk lengre egentlig...han holdt vel på å sprenge tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Eh.. hvordan ble kompisen tilfredstilt når han hverken ble sugd eller fikk knulle? og sandwich betyr at du har en mann i hvert hull samtidig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå