Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei Fødselen nærmer seg nå og jeg tenkte å høre med dere erfarne, om hvordan riene dine kjentes. Please, beskriv så detaljert som mulig. Noen kjenner det både i magen/ryggen, men mener de samtidig? Mer som en slags krampe/ belte rundt det hele? Og hvor i magen sitter det? Over/under navlen? I underlivet? I begynnelsen er de svakere, hører jeg noen si, men er det da som mageknip / murring / menssmerter? Og varer de i ca 1 minutt da også? Eller kan de bare vare i 10 sekund? Sikkert mange som lurer :-)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 De første rienne er litt vonde,men sånn "kan sitte hjemme vonde" Hadde ingen forvarsel,fikk pluttselig en rie på natten. Det er helt annerledes enn kynnere,rien sitter mer i underlivet,istedenfor over magen. Også fikk jeg vondt i ryggen og lårenne. Ettervært blir de drit vonde,godt å komme seg på sykehus å få smertestillende. Til meg var de så vonde når vi kom inn,at jeg nesten ba mannen min om å ta livet av meg! Da var det 4-5 min mellom vær rie. Vil å si at folk er helt forskjellig når det gjelder rier,og fødsel,venninna mi har født 4 unger,og syns det har gått som en lek vær gang,mens jeg tror jeg dør vær gang,får skikkelige uutholdene smerter.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde bare vondt i magen, ikke ryggen. Mine rier kjentes ut som kjempe kraftige menssmerter og husker ikke varighet på de, for jeg fikk dem ikke før jeg kom på sykehuset og da var de så intense at jeg hadde nok med å overleve. (full åpning på bare 30 min) Tror det er veldig forskjell på hvordan man opplever rier og hvor de sitter... Lengde og varighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå