Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på mitt første i neste uka og lurer på hva jeg kan forvente meg og om babyene helst skal være våkne da eller?? Det er akkurat i sovetiden til vesla mi så hun kommer jo mest sannsynlig til å sove seg gjennom hele treffet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde to barseltreff på vår helsestasjon, og vi satt med babyene gjennom de to timer lange treffene. Vi satt og pratet om våre erfaringer og ting vi lurte på, mens babyene vekselvis var våkne, sov eller spiste hver sin tur;-) så det må man regne med.

Skrevet

På barseltreff er ALT normalt! Kan ikke forvente at alle babyene er våkne. Jeg hadde jr i bagen sin ved siden av meg mens vi var der. Han sovna i vogna på tur dit, og fortsatte og sove. Noen babyer spiste, andre bæsja seg kraftig ut og måtte skifte bleie. Noen gulpa over hele seg og måtte skifte fra topp til tå, så du må bare la vesla sove om det er tid for dupp på den tiden du skal dit! Disse treffene er jo ment for oss nybakte mammaer for å få utvekslet erfaringer. Og det er virkelig kjempekjekt! Kos deg på barseltreff! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...