Vimsetrollet Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Gutten min på 4 mnd har i to dager nå hatt helt grønn avføring. Den er veldig tynn og "skummer" liksom. Det kommer litt bæsj hver gang han promper. Han får bare morsmelk. Han er i fin form ellers og spiser som normalt, men han blir jo bare mer og mer sår på stumpen av det.Blir litt bekymret jeg. Noen som har erfaringer/råd/vet hva dette kan være????
Vimsetrollet Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2007 Dytter!! Ingen som kan hjelpe meg??
nutri Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hs sa grønn avføring kom når de hadde litt problemer med fordøyelsen. Har hatt noen dager her i huset der junior har bæsjet grønt, så går det over til sennepsgul-brunt eller noe sånt. Konsistensen variere nesten hver dag, noen ganger helt flytende, andre ganger litt kremaktig. Tror nok alt dette er helt normalt.
LadyLuck & Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Ja... hva kan dette være. Småtten min har hatt tykk grågrønn avføring i en uke nå.. får bare MME med malt+litt svisker... Helsesøster sa det kom til å gå over, men ikke gjort det enda...
Vimsetrollet Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 Takk for svar. Håper det går over snart, må skifte bleie sånn ca en gang i timen (når han er våken da)!!
Gjest Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Også vanlig med tynn grønn avføring når det er tenner på gang da;)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Vesla mi får grønn avføring når jeg spiser noe hun ikke tåler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå