Gå til innhold

er dere mange her som ikke vet kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da vi var på ul,så kunne de ikke se ka kjønn babyen vår har....den kryssa beina og snudde rompa til oss...hihi...sjenert liten sak;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde til oss også, ikke bare en gang, men to...

Skrevet

Jeg vet ikke hva som skjuler seg i magen min. Men jeg vil ikke vite heller, så jeg starter hver ul med: Du må ikke si noe om du ser hva der er !!!

Har blitt en del ul da jeg blir ekstra godt fulgt opp denne gangen pga meget kraftig svangerskapsforgiftning sist.

Men kan en liten følelse av at det er en liten jente der inne. Fikk jente sist, men da trodde jeg at det var gutt helt frem til 15 min før keisersnittet. Da endret jeg mening. Men viste det ikke da heller.

Skrevet

Vi vet ikke hva vi får, vårt lille gull krøket også sammen føttene, pluss at navlestrengen lå mellom. Snudde seg hele tiden også luringen ;-)

Men... var i kontakt med en healerdame fordi jeg var så mye syk en periode. Hun mener bestemt at hun ser det blir jente. Jeg har noen flere typiske jentetegn, så jeg har nok en magefølelse på at det kan bli jente. Men vi vet jo ikke, vi kjøper alt nøytralt og vurderer både gutte og jentenavn. En healer kan jo selvfølgelig ta feil.. Skal på 3D-ul den 23.april, mulig vi får se det da =)

Skrevet

jeg vet heller ikke hva vi får, men syns det er like greit jeg..! ;) blir mer spenning..! ;) og bytter mellom å tro at det blir jente eller gutt, og omverden begynner også å bli ganske jevn på hva de tror jeg får..! :P

Skrevet

Hei,

vi vet heller ikke kjønn. H*n ville ikke vise seg på ul, og vi tenker at da fikk h*n avgjøre det selv! Skal ikke presse oss på, kanskje h*n er litt sjenert? hi hi.. Spennende ihvertfall...

Skrevet

vi vet heller ikke... men d e ikke fordi vi ville ha d sånn...

ville ikke spørre me en gang vi kom inn liksom - da vi spurte sa jordmora bare at det var for sent fordi h*n hadde snudd seg - vedda på at hun visste det men bare ble sur fordi vi spurte....

Skrevet

vi ville heller ikke vite! :-)

Sist var vi het sikre på jente, og det ble det. Denne gangen vet jeg ikke?!! Alt har vært annerledes -så tenker litt på gutt, -men kan ikke helt tro på det heller...

Heldigvis er hvit, krem og grønne farger kjempefine!!!

:-)

Skrevet

Vi valgte å ikke vite denne gang, viste med første. Det er litt spennende! :)

Skrevet

Det samme skjedde oss. Har vært til UL to ganger etter den ordinære og det samme skjer hver gang. Håpløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...