JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Har hatt en merkelig følelse av at verden bølger siden i går morges og det vil ikke gi seg... Noen som vet hva det kan komme av?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2007 Ingen som har vært borti dette og kjenner seg igjen?
Chiabatta Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg har også en del av det nå (er i uke 33). Fikk høre at blodprosenten var gått ned til 9,7, så jeg regner med at det er det + stress.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Legen min målte blodprosenten på tirsdag, hun nevnte ingenting, så jeg regnet med at den var i orden..
Chiabatta Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Men stresser du da? Hjelper det hvis du legger deg ned eller setter deg?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 har du vondt i hue også eller? kan bære bt...men prøv og hvil deg litt=) kanskje det bare er kroppen som sier at "nå må du roe ned vennen"..hihi=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 det kan være bt ja...slapp av snuppa..=) så kan det jo hende du tenker litt vell mye på båten deres..=D hihi..
*We68* Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 eller virus i mellomøret eller noe i den duren...det beste er jo å høre med legen da :-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2007 Ja, det beste er å høre med legen, men jeg prøver å ta det med ro først jeg og så se hva som skjer, jeg har vært masse på shopping og på byen med venner i det siste. Men er det lavt blodtrykk dere mener jeg kan ha eller kan det bli slik ved at det stiger også? Jeg er nemlig litt redd for at det skal stige ettersom det var endel høyere hos legen sist enn det bruker være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå