☆Lille my* Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Dere som har eller har hatt urinveisinnfeksjon under graviditeten, hvordan kjente dere det? hvilke smerter hadde dere? Jeg ble nettopp satt på en hestekur med anibiotika fordi de trodde det var UVI, FØR de dyrka prøven! har ikke fått svar på den ennå. Jeg sliter med kraftige smertet i nyrene og i hele mageregionen! utrolig vondt!
Mamma til snart 4 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 vist ikke UVI blir behandlet tidligt, kan det gå til nyrene, som kan etter lengre tid føre til nyresvikt, så det skal tas alvorlig, å behandles med rett kur. . . de burde sett på prøven først da. .
☆Lille my* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Ja sant, jeg blir litt nervøs! Legen min testa for UVI på kontroll i uke 14! der fikk jeg et lite utslag men dyrkingen viste at det IKKE var innfeksjon. Legen på føden fikk i uke 17 samme svake utslag og skrev ut selexid med en gang! før den ble dyrka! ennå jeg fortalte at de nettopp hadde dyrka men ikke fant innfeksjon!
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 HEI. jeg har hatt uvi 2 ganger hitil i svangerskapet(er 25+3) og fått antibiotika kur begge gangene.de sjekka prøven først på lege kontoret før de sendte den inn. men jeg fikk også kuren før de fikk tilbake prøvene fra labben. symptomene jeg hadde var hyppig vann lating, smereter i under livet og litt svie i under livet når jeg var på do. smertene i under livet kjennes ut som som om noe presser på blæra og det gjør at du omtrent hele tiden kjennes ut som om du må tisse. kurene var på ti dager og det funka veldig bra på meg begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå