Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Går det ann å få brystbetennelse under graviditeten? Jeg har utrolig vondt i den ene puppen, det verker og jeg kan knapt komme borti den uten at det begynner å dunke og verke. Den andre puppen er helt fin. Er i uke 20....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 hei! jeg hadde brystbetennelse i uke 15, hadde da gått i 1-2uker me smerte.. men prøv å klem på brystvorten å se om du klare å presse noe ut (ja d gjør utrolig vondt, men verdt d ittepå), jeg gjorde d å fikk ut kjempe masse, har ikke hatt plager etter d..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 men viss d ikke gir seg itte du har klemt ut noe, så bør du gå til legen å få pencilin..
Papegøyeblomst Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde det for etpar år siden, og gikk 3 uker før jeg tok kontakt m legen...Det var litt for seint gitt, måtte på ullevål og ta biopsi, og tømme puppen for tykt, grønt puss. Hvis du får sjekket det tidlig får du antibiotikakur, og slipper å få stukket tykke nåler dypt inni puppen - believe me, det var jæ.... vondt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Kan det være noe annet enn brystbetennelse? Føler ikke at det hjelper å prøve å klemme ut noe, og smerten sitter ikke rundt brystvorten - men mer oppover i puppen og mot armhulen. Hvis det er brystbetennelse, kan jeg da ta antibiotika? Det skader ikke fosteret? Må jeg oppsøke lege, eller holder det å ringe og få en resept på dette? (legen min har aldri tid - får alltid beskjed om at neste ledige time er om evigheter...)
fairy Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Tror nok at du burde gå til legen hvis du har planer om antibiotika. Brysstbetennelse er vel ikke en diagnose du kan stille selv, etter å ha snakket med folk her på BIM? Hvis ikke legen din har tid burde du gå til legevakten, eller bare møte opp og si at du SKAL inn NÅ! Har ebn lege som er likedan, eneste som funker er å gjøre det på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå