linita28. Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 huff.... jeg som syns tia gikk så fort..fra august til nå. tenkte at dette måtte være det "kjappeste" svangerskapet jeg har hatt.men nå har jeg fått fødsel på hjernen å en dag virker som 3...40 dager igjen. det blir kjapt regna 120 dager igjen det. plutselig over 100 igjen... sitter å leser innlegg om fødeklare å fødestøv etc etc.... å jeg blir snart grønn.noen som har noen tips om hvordan få daga til å gå styggfort.?uten at det gjør for vondt:-)dette innlegget var vel mest for å få ut noe frustrasjon. hormonene er tilbake for fult også.....sitter t.o.m og griner av hotell cæsar.. ikke bra.
_Mita_<3 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hei og hopp:) Opp med humøret.. *trøste litt*Ikke sååå lenge gijen du da.. Tenk på det fine som kommer ut av dette:) Her har det gått utroolig fort.. (hvertfall fram til nå) å syntes dagene er bare så sjappe for tiden.. vips så er de over... Smør deg med tålmodighet:) å ha noe å gjøre hele tiden.. eller finn en hobby? Tren litt om du orker.. gå turer.. lag en hjemmeside kanksje?Vask? Ommøbler.. Sol deg om det er sol:) Strikke kanskje? Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet:)
@nita+Sebastian Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hei linita. Vi har termin samme dag vi. Jeg har det omtrent som deg. Enkelte dager går kjempe tregt og andre veldig fort. Forrige uke hadde jeg mange ting som skulle gjøres. Har tre barn fra før så det var litt diverse som skulle ordnes. Den uken gikk super fort. Hadde omtrent ikke tid til å være innom Bim. Det hjalp faktisk å fokusere på litt annet, hi hi. Men nå er jeg fullt tilbake med Bim og dagene er litt ymse. Hormonene er på plass her også og jeg er forferdelig sår om dagen. Synes ikke det er noe gøy ( Med litt flaks så slipper vi i allefall å gå over termin, håpe håpe håpe.
2småkrapyl Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Mye planer er bra tror jeg, og kanskje ikke gå inn på Bim så alt for ofte....;-) Her er det som du sier mye fokus på føding. Håpet selv på å føde ca 2 uker før termin, og ihvertfall i løpet av Påsken, for da passet det jo så bra! Men nei, ikke noe hr skjedd og jeg begynner å bli klar for psyk-innleggelse!! Virkelig tungt for hodet å gå rundt å ha fokus på slimpropp, menssmerter, kynnere og andre tegn på fødsel når ikke en dritt skjer! Også blir alle andre også så fokusert på at jeg skal føde!! Hele Påsken fikk jeg sms hver bidige dag om spm om fødsel var på gang... I dag har jeg faktisk ikke fått en eneste, og det betyr kanskje at folk har skjønt hvor kjipt der er å være på vent- og spesielt på overtid! Hvis jeg hadde visst hvordan dette skulle bli hadde jeg satt meg en annen termindato, i alle fall en uke fram, for å holde fokuset litt borte før det virkelig er på tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå