hårsår Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jenta mi har steinhard avføring. I bleia var det bare en klump som var helt tørr uten væske. Så det i går også, men tenkte da at det var engangstilfelle. Hun har ikke vist tegn til ubehag eller vondt. Bør jeg prøve med sviskesaft (har noe på lur), selv om hun går normalt ofte på do? Hun begynte akkurat med middagsglass (kalkun og grønnsaker). Burde jeg kanskje vente med middager, eller prøve noe annet? Hjelp tas i mot med takk! =)
Murmeline Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Angående å gi middag, eller vente: Jeg gav et glass med kalkun og grønnsaker jeg også, men det var ikke bra for magen til jenta mi. Akkurat det glasset er det selleri og løk i, noe jeg synes er rart å putte i babymat... Men her ble det motsatt effekt da... Har du gitt banan også siste døgn? Her blir det tørr hard bæsj av banan. Fikk hun lite melk i går? Kan det være noe annet enn akkurat det glasset? Jeg ville gitt litt sviskesaft jeg, skader ikke.
hårsår Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Hun får grøt og mm. Alt er som før bortsett fra at jeg begynte med denne middagen da. Hun liker den så godt, og helsesøster sa jeg burde begynne å gi henne det. Derfor var det litt kjedelig at hun fikk slik avføring. Skal gi henne sviskesaft og se.
Murmeline Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Husk at ved introduksjon av ny mat, blir ofte tarmen litt "forvirret", og kan reagere litt rart noen dager. Ta sakte intro, så går det seg som regel til, bortsett fra hvis matallergi/intolleranse. Gi bare noen skjeer av glasset, og frys resten i passende porsjoner:)
Tiddelidu Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg ville nok gitt litt av den sviskesaften, eller laget sviskepure selv. Jeg gir noen t-skjeer fast hver dag, for det er pes når magen til disse små streiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå