Gå til innhold

Sover babyen deres mye i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser for meg at inntil de er 2-3 mnd så er det kun vogna som gjelder. Som oppholdssted. Hvis de ikke blir mata eller stelt med. For de er mye i vogna.. Er de ikke?

Og når "begynne" med vippestol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For vår del er det blitt veldig væravhengig. Er det fint vær og vi er ute, er også lillegutt ute i vogna si. Er det dårlig vær og vi er inne, sover han inne i kurven sin. Han slår seg til ro på begge plassene, så derfor er det "hipp som happ". Men nå i helga har han for det meste sovet i vogna ja :o)

Skrevet

Poden min er ti uker. Vippestol har han brukt hele tiden. Han finner seg ikke i å bare ligge i vognen dersom det ikke er trilletur eller at han skal sove. Har en babygym på gulvet som han liker å ligge å leke med. Der kan han ligge i opptil to timer å bare le og prate. Så her brukes vogn kun til tur og soving :)

Skrevet

her er det kun vogna som blir brukt til soving. vil bare sove ute uansett vær. vippestol brukte vi fra hun var en uke, men var en sånn som kunne legges helt flatt i ryggen.

Skrevet

Min har sovet ute på dagen siden fødsel i all slags vær. Ellers har vi matte inne som han har liggi mye på sammen med meg. Vippestol brukes unntaksvis her i huset. Hadde han i den etter en fire uker ca. Legg stolen helt flat så er det ingen fare.

Skrevet

Han sover i vogna på dagtid, ute eller inne. Vi har fått låne en vippestol nå som han bruker max 20 minutter hver 14.dag omtrent. Liker ikke sitte i den. Han har vært vant med å ligge på gulvet eller i lekegrinda si.

Skrevet

Andreas sover ute hver dag. det har han gjort hele tiden.

Vippestol fra ca3 mnd, men ikke for mye pga ryggen!

Vi brukte nesten aldri vippestol. Koset seg mye mer på et vattert leketeppe under babygymmen osv!

Skrevet

Nå sover hun som regel en lur i vognen, men det er kun de siste mnd. Når hun var liten hatet hun vognen og vi brukte den svært lite...

Nå er hun 9 mnd

Skrevet

Jenta mi på 11 1/2 mnd sover i vogna på dagtid.

Da hun var 2-3 mnd sov hun også endel i vogna, ja- eller i vogga :)

Er vel fra ca 6 uker en kan begynne med vippestol i korte perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...