Nicole_25 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Kom med forslag om hva som passer for dere :-)
kajak&Daniel Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 for meg passer det iallfall kun med barn......
Gjest Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Begger deler er ofte greit, men spørs selvfølgelig litt på når det dreier seg om.
Nicole_25 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg er med uansett :-) Men gutten er i barnehage på dagtid og jeg jobber ca 3 dager i uka. Kunne møttes på en helg da? Vært artig å blitt kjent med flere alene mammaer :-) Forslag om når?? Hvor??
kajak&Daniel Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg er jo ikke alenemor på samme måte som dere, men siden jeg jo i praksis er alene nå, og ikke aner hvor lenge jeg blir det, så er jeg jo i samme situasjon som dere nå... Helger passer helt fint for meg. Passer nå til helgen for noen? Eller neste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå