Gå til innhold

Trenger veldig råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på 14 mnd hadde spy syka før påske og hadde litt diare, derfor ble ho sår i skrittet, men det gikk litt over,men nå er ho sår igjen og har fått skikkelig utslett veldig rød.. har sinksalve og prøvd å luft tørke, men ingen ting hjelper, utslettet er like rød og like mye og ille..

og det klør oxo, men d hjelper når jeg blåser på d eller tar hårføner, da klør ho ikke..

noen som vet hva d kan være? eller noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å få det vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sopp. Jenta mi hadde det samme, å ingenting hjalp. Tok kontakt med legen å han anbefalte å smøre på canesten, å etter 2-3 dager var hun helt fin igjen.

Skrevet

Einig med Charlie her, det kan høyrest ut som sopp viss det der ut til å klø og når det ikkje forsvinner med mykje lufting.

Canesten eller Krystallfiolett kan brukast mot sopp, men eg meiner det berre skal brukast i samråd med lege når det er små barn det er snakk om. Ta ein telefon til legen i morgon, og få han/ho til å sjå på utslettet eller kome med råd.

Skrevet

takk for råd..

skal prøve det..

Skrevet

Ja du burde ringe legen først. De spurte meg på apoteket om jeg hadde snakket med legen, for selv om den er uten resept så skal legen konfronteres med når det er snakk om små barn.

Skrevet

oki takk får råd.. da skal jeg ringe til legen i morra å høre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...