Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Når man lekker fostervann renner det da litt hele tiden, eller kan det komme litt nå og litt da? Det har hendt at, når jeg har reist meg opp fra gulvet, senga. en stol eller lignende, at det kjennes ut som om jeg lekker ett elle annet, kjenner at det ikke er urin. Kjenner at det kommer fra skjeden liksom. Det lukter ikke urin eller... det luktet mer som sperm. Og jeg vet at det ikke er sperm, siden jeg har vært lite seksuellt aktiv gjennom dette svangerskapet. Help somone!
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 det kan også godt være utflod. pga hormoner kan utfloden oppleves som tynn og vannaktig til tider. Spesielt er dette vanlig om du har vært litt stresset eller bekymret, men det kan forekomme ellers også! Dersom du er i tvil, kan jordmor eller lege lett finne ut om det er fostervann du lekker, ved at de tester truseinnlegget ditt. Min lege mente at så lenge du ikke vætet ut det ene truseinnlegget etter det andre, var det ingen grunn til bekymring. Men du kan jo alltids ta en telefon og høre også, om de syns det høres ut til at det er grunn til bekymring.
Gårdsspire Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Har jo hatt mye utflod hele svangerskapet, så da er det sikkert det. Og det er ikke mye som kommer om gangen så det er jo ikke farlig. Har ikke merkat at slimproppen har gått eller så.. Takk skal du ha.
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 jeg spurte iallefall legen, og han sa at dersom det gir seg innimellom, og særlig om du ligger i ro, var det mest sannsynlig bare utflod:) Skal se det er helt ufarlig, ungen ligger jo og presser på deg nå, så er bare naturlig om det setter i gang litt produksjon:)
Gårdsspire Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Ja du sier noe der. Skal til jm på tirsdag, skal høre med henne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå