Gå til innhold

Vann med eplecider edikk i!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å ta?Er i uke 28.Hørt det hjelper mot vann i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vanlig 7% eddik opp i salaten, det har jeg gjort hele tiden, går i uke 32 nå. Har brukt eddik i salaten forrige gang jeg har vært gravid også. Nå er min kropp vant til eddik, mulig derfor jeg ikke reagerer på det? Kort sagt, eddik har ikke vært farølig for meg.

Obs: hører at mange bruker senna te for at den skal sette i gang fødselen, jeg har brukt senna te gjennom hele forrige svangerskap(da jeg ikke var klar over at den satte i gang fødselen) Ungen kom etter termin:)

Skrevet

Jeg drakk dette når jeg hadde fått førstemann, og det funket noe, men ikke veldig bra!! Det er vanndrivende, til en viss grad...

Men du skal være forsiktig med vanndrivende ting mens du er gravid, vent til etter sv.skapet i såfall...

Har du allerede fått vann i kroppen skal du drikke enda mere vann og holde deg unna alt salt og krydret mat. Sitt med bena høyt og bruk støttestrømper. Er lite du kan gjøre for at det som allerede er der skal bli borte mens du er gravid.

Dette er det min jm som har sagt, at en ikke skal ta vanndrivende under sv.sk, men hør med lege/jm om hva de sier, det er jo forskjellige meninger om alt nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...