Gå til innhold

mille80? skjedd noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hørt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her har ingenting skjedd... Bare jeg som ble så sur på samboer i går at jeg likesågodt la meg halv ni..hehe, hormonbombe..

Og ikke har jeg kommet meg til dataen før nå:)

Ingenting nytt hos deg heller?? jeg skjønner deg så jævlig godt at du er lei nå, jeg har tross alt 4 dager til termin, men er allerede SÅ skuffet over at jeg ikke har født enda. Syns det er litt dårlig av jm og si hele tiden at ho lurer på om jeg kommer til å føde før tiden, ho har jo gitt meg de falske forhåpningene.. Ser for meg at jeg kommer til å gå to uker over i stedet nå..

Skal til lege igjen i morgen, nesten så jeg håper på at den svangerskapsforgiftningen bare blir så ille at de setter meg i gang til slutt.. Uff, det var litt stygt tenkt, men jeg er så lei...

Men tenk på deg da:) som mest sannsynlig blir satt i gang i morgen:) må være deilig og tenke på at nå er det snart over, og at du snart dår treffe babyen din:) var det kl 9? skal tenke på deg:)

Skrevet

skal dit klokka 8 i morgen tidlig.

jeg skjønner hva du mener med at du håper at sv.forgiftninga har blir værre, for det tengte jeg også når de la meg inn, for da hadde de satt meg igang og jeg hadde bare blitt ferdig med det. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke setter deg igang. du blir jo uansett ikke bedre ved å gå gravid. ungen får det jo like bra ute også!

legen sa også til meg at jeg ville få ungen før tia eller hvertfall til termin, men jeg sitter her jeg 9 dager på overtid. lå med beina oppe i et kvarter etter sex til morran i dag, men hakke skjedd en dritt ennå. så de kjærringråda kan bare pakke kofferten og dra!

var ganske så hormonell i går jeg også. begynte og diskutere fjaseri med sambo, han blir jo like lei seg hver gang, for jeg vet hva som sårer han. uff...jeg er så slem når hormonene bobler. Men har sagt unnskyld i dag da.

naboen griller..har så lyst til og gå å stjele maten demmes!

når skal du til legen i morgen? er det på søf eller?

Skrevet

Jordmødre og leger skulle ikke hatt lov til å uttale seg om sånt synes jeg. Ingen kan uansett vite når en fødsel vil starte, spiller ingen rolle om hva som tilsier hva.. min jm klarte hvertfall å sette griller i hodet mitt. I mine tanker skulle jeg hatt en baby på et par uker nå..

Så nå omstiller jeg meg helt, tenker at jeg sikkert må gå to uker over..

Tror seriøst ikke på de kjærringråda selv, går på de bringebærbladkapslene, men har null tro på at de har noen effekt egentlig. Og sex,,, nei, det får jeg ikke til en gang.

Skal til legen halv ti i morgen, skal til fastlegen her hjemme. Så ved de tider har de kanskje begynt å forberede deg på saker og ting da:) tenk det:) i morgen får du kanskje treffe babyen!:) føler du deg klar? hadde ikke klart å sove et sekund i natt jeg hadde jeg vært deg, hadde vært altfor gira:)

Må prøve å få stelt i stand litt middag nå, snakkes senere:)

Skrevet

Stikker bare innom tråden for å ønske deg lykke, lykke til i morgen:) (om vi ikke "snakkes mer" liksom)

Hold oss oppdatert da:)

Klem

Skrevet

sitter og tenker endel på det som skal skje i morgen ja. klarer ikke sette meg inn i situasjonen ennå, for det er så fjernt. vet egentlig ikke om jeg tør jeg...vi får se på den sovinga gett. har hvertfall sneket til meg et par timer på sofaen i dag..har prøvd å gjøre minst mulig, for å samle krefter..

fikk lurt til meg edle dråper til morran i dag og skal nok få lurt han ikveld også=) prøve så mye så mulig og få det modna mest på egenhånd, har følt endel nedpress etter strippinga og følt mye stikkinger i underlivet. samt at jeg har vært mye dårlig i magen,så mulig det har modna litt selv også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...