Gå til innhold

Jeg er veldig bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i går kveld pga mye vondt i magen samme som mens smerte og vondt i ryggen , det varte ca en time , men har ikke blødning .er i uke 17+2 dager idag, er det noe galt med meg ? har ikke opplevdd sånn i beynnelsen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du med i gullsmokken?

for da kan du vel skrive mail til jordmor siri å spørre.

hun svarer dagen etter:-)

Skrevet

Eg husker eg opplevde noko liknande då eg var ca i veke 20 sist gong. Det var ingen ting gale. Eg ringte jordmor, men var i den heldige situasjon at eg hadde kjent liv ei stund, så jordmor sa at så lenge eg kjente liv var det greitt.

Eg ville gjerne ringt lege/jordmor, men er veldig usikker på om eg hadde venta til i morgon, eller om eg hadde ringt legevakta i dag.

Hadde gjerne tatt ein telefon. Om ikkje anna så kan dei vel på legevakta sjekke hjartelyden til babyen så du får beroliga deg viss du er veldig redd.

Bedre å ringe ein gong for mykje enn ein gong for lite.

Skrevet

Klart man bekymrer seg når noe kjennes vondt eller annerledes. Man er jo redd noe skal være feil. Jeg har vært litt bekymret pga veldig rask, hard puls som kommer og går samt sterk hodepine. Da er det godt å kunne ringe fødeavdelingen og spørre litt, få forklaringer og bli beroliget. Det anbefaler jeg deg å gjøre hvis du lurer på noe. Hvis de mener det er grunn til det ber de deg komme til en undersøkelse, hvis ikke er det uansett trygt og godt å få forklaringer og forsikringer om at ting er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...