Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Er det noen som vet hvor mekling skal avholdes? Jeg har trodd at det skulle skje i den kommunen som barnet bor i, men nå har jeg blitt innkalt til mekling i en annen kommune. Dette er den kommunen som barnefaren opprinnelig kommer fra, men nå bor han i samme kommune som oss. Kan jeg kreve at mekling skjer i den kommunen som vi bor i?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Er ikke det fylket som har ansvar for dette da? Er vel ikke meklingstilbud i alle kommuner? Her måtte vi til en annen kommune, og det har ingenting med hvem som kommer hvorfra dette her.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Vet ikke om alle kommuner har tilbud om mekling, men i vår kommune er det familierådgivningskontor, og vi har vert til mekling der tidligere. I den kommunen jeg har fått innkallelse til, er det sosialtjenesta som står for meklingen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Vi måtte til mekling i en annen kommune, fordi kommunen vi bodde i ikke hadde det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg skjønner jo at man må et annet sted dersom kommunen ikke har tilbud om mekling, men jeg bor i en by der vi har dette tilbudet. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å reise ut i distriktet for å mekle. HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Du kan sikkert ringe for å høre om du kan få flyttet meklingssted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå