Gå til innhold

Ang. sted for mekling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mekling skal avholdes? Jeg har trodd at det skulle skje i den kommunen som barnet bor i, men nå har jeg blitt innkalt til mekling i en annen kommune. Dette er den kommunen som barnefaren opprinnelig kommer fra, men nå bor han i samme kommune som oss. Kan jeg kreve at mekling skjer i den kommunen som vi bor i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det fylket som har ansvar for dette da? Er vel ikke meklingstilbud i alle kommuner? Her måtte vi til en annen kommune, og det har ingenting med hvem som kommer hvorfra dette her.

Skrevet

Vet ikke om alle kommuner har tilbud om mekling, men i vår kommune er det familierådgivningskontor, og vi har vert til mekling der tidligere. I den kommunen jeg har fått innkallelse til, er det sosialtjenesta som står for meklingen.

Skrevet

Vi måtte til mekling i en annen kommune, fordi kommunen vi bodde i ikke hadde det.

Skrevet

Jeg skjønner jo at man må et annet sted dersom kommunen ikke har tilbud om mekling, men jeg bor i en by der vi har dette tilbudet. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å reise ut i distriktet for å mekle.

HI

Skrevet

Du kan sikkert ringe for å høre om du kan få flyttet meklingssted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...