Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg har vært singel lenge nå, siden bruddet med barnefar. Har nå truffet en ny mann som jeg er blitt glad i. Han har tatt 15 runder med seg selv før han turde involvere seg i et forhold med barn. Og det er jeg takknemlig for at han gjorde. I tillegg har han tatt valget at flere barn ikke er nødvendig for ham, jeg kan uansett ikke få flere. Men i denne prosessen har jeg også tenkt på hva jeg har sett etter i en ny mann. Sjansene har vært der etter bruddet, men ingen har nådd opp. Kravene mine er blitt kjempehøye! Og fikk meg et latterkick her en dag da jeg kom til å tenke på hvor fort jeg hadde sparket ut en som oppførste seg som min eks. Han hadde ikke kommet lenger enn en halv date. Min kjære eks er godt voksen, bor hjemme hos mamma, jobber nesten ikke, betaler ikke bidrag, prater kun dritt om meg og det vi hadde sammen og i tillegg vil han se barna minst mulig. Hvem med noe mellom ørene er det som vil ha en slik mann? Ikke jeg hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 han må være klar over at han ikke bare blir sammen med meg, men oxo barnet mitt... selvfølgelig er det ikke hans ansvar, men er jo litt kjekt at han deltar, han vil jo kanskje bli jenta mi sin nye stefar... oxo må han være voksen... snill, bry seg om meg, sette pris på å sitte hjemme med familien.. ikke bare fest,fyll å party... oxo må han ha det stabilt i livet sitt... eksen din hørtes nesten ut som min... bare at han er tidlig i 20 årene å jobber altfor mye... jenta vår er igrunnen en klamp om foten hans... iallefall slik han oppfører seg... med en gang det er en dame i livet hans betyr hun med en gang mye mer en jenta vår.. spør aldri hvordan det går, eller noe.. trist for ikke bare han som taper på det, men oxo jenta vår som har vært pappadalt i alle disse år vi har levd sammen... å plutselig nå bryr han seg ikke
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ja det er barna som taper mest i slike situasjoner hvor den ene forelderen finner andre ting enn barna mer forlokkende. Hadde en situasjon i dag hvor den eldste min håpet pappa ville være med å se på kamp. Han hadde sagt han skulle komme, men det gjorde han jo ikke. Og det er ikke første gang. Det er ungene som er de store taperne her. Jeg skjønner ikke at jeg har vært så blind i forholdet, for jeg nekter å tro at han har skiftet personlighet totalt. Snakket nettopp med min nye kjæreste. Og han gleder seg faktisk til å komme over på besøk neste gang vi skal ha cup. Tenk, en som knapt kjenner mine barn gleder seg til å være med. Ser ut til at jeg endelig har truffet en med både hjerne og hjerte Og heldivis liker barna ham også. De har truffet hverandre lite, men snakker ofte sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Om jeg skulle innlede et forhold igjen er første kravet at det går bra mellom han og barnet, at de trivst sammen. Han skal ha orden på økonomien sin og bo for seg selv. El. er det dei vanlige tingene som god kommunikasjon, snill og morsom. Har nok mye mer på listen min, men skal jeg skrive ned alt blir jeg vel ikke ferdig med det første,
troner Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Er nok enig med flere av inleggerne her. Det viktigste er at vedkommende kommer overens med min datter. Om ikke det funker er det lite sannsynlig et forhold vil fungere. Merker også som flere at kravene er blitt skjerpet ettersom jeg er blitt eldre og datteren min er blitt større. Er vel også viktig for oss å jenke oss og huske at en ny jente/dame i familien ikke har det så lett hun heller. Ikke bara bare å komme inn i en familie med en del faste rutiner og lignende. Derfor har jeg fundert mye om det kanskje hadde vært lettest for alle parter om denne jenta/dama hadde barn selv fra før. Er ikke blitt enig med meg selv på det pungtet, men er uansett ikke noe avgjørende pungt for meg. Vi får vel se hva som skjer etterhvert og håpe at den rette dukker opp en dag...............
pøber´n & je Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg har så sinnsyke høye krav, at om jeg noen gang skal få meg en kjæreste, må jeg nok fire litt på de ja
nalina Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 jeg ser etter den rake motsetningen av barnefaren:) har funnet en som er snill,tålmodig, godhjertet og bare helt herlig med sønnen min. han respekterer meg for den jeg er,med og uten mangler og kan faktisk snakke om følelser:) jeg som trodde livet mitt var bare helt råttent.. er nå i en helt ny og deilig hverdag:) livet er herlig!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå