GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Sønnen min vil ikke ha pupp verken i dag eller i går! Han får to måltider med grøt og ett middagsmåltid om dagen, og er snart 7 mnd. Hver gang jeg legger han til puppen så begynner han å gråte, og vil ikke ha noe. Fikk gitt han pupp i natt og i dag morges, men ikke noe siden.. Skal jeg gi han NAN på flaske/kopp? Og kan jeg slutte å gi han pupp og heller gå over på NAN? Hvor mange måltider med melk bør han ha når han spiser fast føde tre ganger i løpet av dagen? Trenger sårt råd fra noen.......vil ikke at snuppen skal gå sulten heller....
animal Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Har litt dårlig tid til å svare akkurat nå, men søk på puppenekt i forumet på siden her, da finner du masse info. Om det er noe mer du lurer på etter det, så kan jeg se om jeg kanskje kan svare deg senere. (bortsett fra hvis deg gjelder MME, det har jeg lite greie på da jenta vår ikke tok/tar flaske).
mai mammaen til to Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 datteren min holdt på det det også for en del mnd siden.. men det gikk over etter en ukes tid....
LadyLuck & Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 jeg måtte slutte med pupp en periode gr,bettennelse, vil ikke ta nå heller... hjelp!!!
shanty73 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Her har puppen gått mye over av seg selv når måltider ble innført... Forbinder jo det med mat og når du ikke er sulten... Barnet kan godt få nan ved siden av om du ønsker det.. men ikke nødvendig før du event ser at han ikke vil ha pupp i det hele tatt over en litt lengre periode enn to dager... barn som spiser fast føde skal ha ca 600 ml mme beregnet grøt om de ikke spiser noe særlig mm... Min nr 2 har vært veldig tullete med mat... noen dager myyyye og noen dager lite.. Idag har det vært hyl og grin ved vært måltid.. Tilbyr ofte så får han ta det han vil.. Litt masete men.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå