madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 jeg får prinsessen min om 41dager.. jippi snart høygravid men det er ikke poenget, bor i en liten leilighet så utstyr bær være praktisk og lite. Jg har kjøpt en balje til å bade snupap i med et son sete som hun kan sitte i, det kostet til sammen ca 530 kr, men jeg bør kanskje ha et stativ til denne baljen og og det koster 200 kr. Jeg har foreløpig ikke kjøpt stelle bord fordi jeg tenkte å bruke den lille disken jeg har på badet, men der vil det ikke være plass til nen stelle produkter når stellematten er kommet opp. så jeg vurderer å kjøpr et stellebord som jeg ha på soverommet. og da bruket badet ved bæsjebleier- ( skal jeg kjøpe stellebord utenom kommer det på ca 200 kr, altså er jeg oppei over 900 kr) Så komemr poenget. jeg har funnet et veldig fint son gammelt stellebord som man løfter lokket av og så blir det badekar. Kluet er at det kan jeg da ha på soverommet og flytte ut på bade når jeg skal bade snuappa. da slipper jeg å oppbevare en badebalje og.. badet mitt erca 2-3 km så vil unngå alt jeg kan. dette stellebordet kster 599,- Ville dere bare bytte inn baljen jeg har kjøpt å helle tatt et sliikt stellebord??? takk for alle svar..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hei..Jeg har også trangt om plassen, men tror jeg velger å kjøpe stellebord med badebalje i.Et sånt som tåler fukt ellers også da jeg må sette det inn i dusjen mellom hver gang for å få plass..
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 du må tenke etter om du vil flytte stellebord og vaskebalje frem og tilbake hele tiden. alt går når du får rutiner på det! Vi skal kjøpe sånn badebøtte vi, den er omtrent like stor som en vaskebøtte, og baby kan sitte oppi, i stedenfor å ligge. da får den plass sammen med den vanlige vaskebøtta i skapet på badet. En kan også få stativ til denne bøtta, som kan klappes sammen, så tar den like mye plass som en langkost, omtrent.. stelleprodukter etc, har vi kjøpt en liten "postkasse" til, som vi henger på kanten av stellekommoden. Sånn har vi løst plassprolematikken, iallefall. Men dersom du vil ha stellebord på både soverom og bad, høres den nye løsningen din god ut, syns jeg. så lenge du har litt struktur på å flytte den frem og tilbake, lissom.. og ikke syns det blir masete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå