Mamma`N Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 hvordan regner jeg tiden på riene?? er det fra start til start? eller bare mellomrommet eller hva? jeg lurer litt,...kommer skikkelige mens lignende tak her....sitter nedert i magen, ryggen og litt nedover i bena.... men synes liksom ikke det kommer og gir seg veldig tydelig....noen ganger virker det som om det er hele tiden. verking liksom er sikkert bare kynnere???
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/8976094 jeg spurte om dette i gaar, og det er vist litt forsjellig. selv skal jeg spoerre jordmor hvordan de gjoer det her naar jeg skal dit neste uke (hvis jeg ikke foeder foer da...haaper haaper)
Mamma`N Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 hmm..tja.......hehe da skal jeg ta med en prat med jordmor selv jeg
Gårdsspire Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Er ikke helt sikker selv, men jeg TROR en skal ta tiden på hvor lenge de varer og hvor lange pausene i mellom er. Noen kom med et tips at det var lurt å bruke stoppe klokke på mobilen (Rrundetider.) Men for sikkerhets skyld ville jeg ha ringt jordmor og hørt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå