Gå til innhold

Kongsvinger sykehus+shopping muligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren min skal snart på ultralyd, og etter timen tenkte vi at vi kanskje skulle handle litt småting til den lille, og kanskje prøve ut barnevogner etc.. men vi har aldri vært der borte, og har ikke peiling på om det er noen shopping muligheter der? og er det langt borte fra sykehuset?

Takknemlige for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg derfra men skiltet til sykhuset står jo nesten i sentrum, det er 2 kjøpesentre der og endel andre butikker.... og det er ikke langt i hverfall... så er det 45 min til charlottenberg og det nye sentret til thon og der er det en stor butikk med barnevogner etc

Skrevet

tusen takk for raskt svar!

Vi skal ta tog tid, så er ikke så lett for oss å bevege oss rundt uten bil.. :) men da satser jeg på at vi kan tusle litt rundt og kose oss :D

Er såå glad for at han faktisk vil være med ut og handle! Helt overasket :)

Skrevet

Ja det er morro, vet ikke hvile butikker som er på kjøpesentret, men kongsvinger må jo hastørrelse de har skeidar, plantasjen, lidel litt utenfor, så det er nok bare å spørre der også...

Skrevet

Vel, det er to sentere i kort gang avstand fra sykehuset, men det er dårlig med baby butikker der desverre, så ikke ha for store forhåpninger. De fleste reiser vel til Charlottenberg, Strømmen el. Oslo for å handle utstyr.. MEN de har iallefall 3D og 4D UL, så gled dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...