Ane** Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Har du alltid bodd i drøbakk?? Vi er like gamle skjønner du, og faren til snuppa bor der, så da er det mulig jeg/han vet hvem du er eller no. hehe
Sabina og gjengen Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Har bodd i Drøbak sia jeg var 4:) så det er vel omtrent alltid ja.. Ser du bor på vinterbro? Hva heter barnefar?
Ane** Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Han heter Christer Og han bor i Drøbakk... Jeg bor på Vinterbro ja, men egentlig fra Ski.. Hvem vgs har du gått? Hvis jeg får lov å spørre da. hehe
Sabina og gjengen Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg har ikke gått vgs, ska starte nå Etter ungdskolen, starta jeg å jobbe.. så starta jeg på vgs høsten jeg ble gravid og da måtte jeg slutte igjen etter noen mnd så jeg fikk aldri fullført noe:s Prate på msn? send meg msn adressa di på pm el no:)
Ane** Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 Ja, må bare få fiksa noe msn greier først. Dataen er litt kræsja, hehe, så omtrent bare explorer som funker om dagen. skal si fra når jeg er "på"... Du høres ut som meg, hehe. fikk ikke fullført vgs jeg heller... Men håper å få tatt det nå siden, men da som fjernundervisning tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå