Gå til innhold

I hvilken stilling kjente dere best liv i begynnelsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har begynt å kjenne litt liv de siste dagene, spesiellt når jeg ligger strak på ryggen. Er imidlertid veldig usikker, for er bare 2-3 små dult om dagen - maks... Er 19+1, så venter jo spent på skikkelige livstegn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjendte det best når jeg satt godt ned sunket i sofaen =)

Skrevet

Jeg kjenner det best når jeg sitter i ro. Føste gang jeg merket det satt jeg i bilen og ventet på mannen min. :) Var veldig usikker på om det var det jeg kjente da, men etter den gangen har jeg daglig kjent et par bobler i magen. Kjenner det som regel på kvelden. :)

Skrevet

kjente det best når jeg satt og lente meg litt framover, som ved dataen f.eks. etterhvert ble det sånn at jeg kjente det best når jeg lå strak ut. Nå kjenner jeg det i alle mulige stillinger, hehe! Er i uke 24+2.

Skrevet

hehhe,jeg og kjenner det best når jeg sitter her på dataen faktisk...eller ligger bittelitt over på siden..

Skrevet

Jeg kjente det best da jeg lå på magen og når jeg satt og lente meg litt framover, som ved dataen f.eks

Skrevet

Jeg merket det best da jeg låg rett ut på ryggen, og merket liv første gang i uke 21.

Nå er jeg i uke 26 og kjenner det sparker uansett om jeg står,ligger eller går=)

Skrevet

Med førstemann kjente eg liv første gong då eg låg på magen på golvet og leste... Stakkars liten blei sikkert klemt aldeles flat og protesterte på behandlinga ;o)

I og med at du er i veke 20 er det sikkert babyen du kjenner! Og det tar nok ikkje meir enn ei veke eller to før du er heilt sikker på at det ER babyen. Grattis med spark :o)

Skrevet

De første gangene kjente jeg liv da jeg lå på ryggen i senga mi for å sove=)

Nå kjenner jeg litt hele tiden (men ikke vær dag) Tror jeg nettopp kjente det første sparket :) 18 uker.

Skrevet

Jeg også kjente det best når jeg satt foran dataen i starten. Var vel fordi jeg satt litt framoverbøyd...

Skrevet

åååh så gøy - håper det er babyen. Tror liksom det, men er jo utrolig hva man kan "kjenne" hvis man kjenner skikkelig godt etter - hehe =) Skal på ul på tirsdag, så håper i alle fall å få se h*n sparke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...