Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 er det noen her som blør etter de har vært på do å gjort "stor" arbeid?Hva er det for no,hemorider eller?skikkelig ekkelt da...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hm... det har hendt seg at jeg har vært så "hard" at jeg har fått rifter der nede - og dermed sett blodspor på papriet Snakker du mengder, eller er det bare litt spor på papiret da? Kan sikkert være hemorider, men jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Nei det er skikkelig med blod altså,akkurat som det går hull på noe..ÆSJ!men det kommer ifra rumpa da,så det må jo være noe sånt..Det forsvinner jo når jeg har tørket meg!
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Om du har hemorider har jeg hørt at det gjør skikkelig vondt. Men sjekk uansett ut blod fra endetarmen... kan være feil i fordøyelses systemet..
Teppy Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Du har nok fått hemoroider ja. Det er ganske vanlig at det går hull på de under slikt arbeid, og da blør det en god del, men det stanser raskt. Det er ikke alltid smertefullt å ha hemoroider, da må det være en god del av de. Hvis ikke det er vondt, så er det ikke noe du trenger gjøre noe med. Blir det smertefullt kan du kjøpe hemoroidekrem eller -stikkpiller reseptfritt på apoteket.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Hvis du tar i for mye så sprekker hemmoridene å da kommer det til tider masse blodD er ikke farlig, bare teit..hehe
Ranveig R Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Det er veldig vanleg med hemorroider når ein er gravid, og det er ikkje nødvendigvis sånn at det er klumpar som "heng ut". Det kan like gjerne vere innvendig, og berre komme til uttrykk gjennom blod når ein har gjort "bommelom". Du får kjøpt reseptfri hemorroidesalve på apoteket, og den er lov å bruke i svangerskapet. Er jo litt irriterande å drive og blø når ein er på do, sjølv om det ikkje nødvendigvis er ubehageleg på anna vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå