venterliteknøtt Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei! Jeg lurer på om det kan gå fint å ha babyen inne på mitt eget rom fram til den er 1 år eller er dette for lenge? jeg vil gjerne høre ulike erfaringer. jeg bor slik at det passer best å ha barnet jeg venter sovende på samme rom som meg selv til den er 1 år. jeg ønsker å bo der jeg bor nå så lenge som jeg kan.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 La han på eget rom på 7mnd dagen, har gått over all forventning! Men hadde jo håpet han ville sove litt lenger på morgenen, men nei. Klokka 6 e d opp å hopp :-)
Lille søtnos Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Du kan ha babyen på samme rom som deg så lenge dere føler at det er den beste løsningen. 1 år er ikke for lenge. Se hvordan det går når babyen er kommet. Jeg har en søster som hadde sitt første barn inne på deres soverom til barnet var 3 år, og det gikk helt fint for dem. Da flyttet de till et større hus fordi de ventet nummer to. Jenta vår kommer til å sove inne hos oss lenge enda, hun er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå