endaeintrønder Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Syns alt har gått så fort jeg,plutselig i 3 trim!!
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 velkommen! bare noen uker igjen nå, gitt!
Lone35 =0) Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Vælkommen te eindaeintrønder! No blir det liv, Rai rai! He he.. Det er jo andre tri som er lengst, men kanskje tredje tri som er tyngst. Håper du likevel får en fin tid her de siste ukene. Siste holdeplass!!! Klem fra Lone
endaeintrønder Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Vintersol:) Jaaaaa,syns 2 trim har gått mega fort jeg da,plutselig over i uke 29 liksom!?Og det er enda mindre tid igjen hos meg da,siden jeg skal ha planlagt ks;-) Hvor lenge har du igjen nå da?
endaeintrønder Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 Loneee:) hvordan går det med deg???Er du kommet hjem fra sykehuset eller?Håper den lille holder seg lengst mulig i magen da:) Ja no bli d liv her,RAAAAAI;)
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 jeg har 11, snart 10 uker igjen, altså 74 dager. tida raser jo unna. hehe. skjønte jo ingenting jeg, når jeg plutselig var over i 3 tri:) Her er det eksamen som ermest i fokus (eller burde være det) så jeg håper ungen holder seg inni der til termin. Skal til undersøkelse 8 mai for fare for fortidligfødsel, men ærlig talt, da nærmer jeg meg jo så mye at har det ikke skjedd noe da, så trenger jeg vel ikke bekymre meg! hehe ks 10 juli eller? Deilig å vite at DA kommer ungen ut da:)
endaeintrønder Skrevet 15. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2007 VinterSol:) jøss da,kansje vi får i samme tid da?Jeg har termin den 10 juli,men ks blir vel tatt en 10 dager før tenker jeg:) skal få dato nærmere!Skal ha UL den 11 mai jeg da,for å se om morkaka har flyttet på seg,har jo egentlig ingenting å si,for det blir jo ks uansett her da,hehe....men kjekt å se lillemor igjen!
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 ja, for du vil ikke føde vaginalt, sant? Hehe, kanskje vi ligger på føden samtidig ja! hehe jeg syns at barn til st.hans hadde vært flott jeg da, men får vel belage meg på å gå litt over tida.. men satser på at hun holder seg inni magen frem til etter 1juni, for det er siste eksamensdag. etter det får hun bare komme når hun vil:) Jeg har 600t med lydbok og staffeli og pensler til å fordrive tiden med jeg!
endaeintrønder Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 Jupp,her skal det IKKE fødes vaginalt nei,hehe...hadde en fæl opplevelse sist,så denne gangen har jeg hel gardert meg:-) Ser forresten du har termin på bursdagen til svigermor her,hun håper jeg kan få den datoen hun da,hehe!!OI,masse å gjøre du da med andre ord..
Lone35 =0) Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Hei igjen. Jo jeg håper lillebror holder seg inne til uke 34. Lungene er jo ikke modne før, og vi vil ha minst mulig bruk av hjelpemidler når han blir født. Vil ikke risikere senskader osv. Føler jeg begynner å få liten tid.....Vasker klær for harde livet.
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 ja, har MYE å gjøre.. hehe. men satser på at det går bra:) Er jo fint at en kan få ks når en vil det da. Leste nettopp om det, fødselslegene sa at de tvinger aldri noen til å føde vaginalt. Det er jo en god ting. hehe. svigermor vil gjerne ha barnebarn i bursdagsgave, altså. morsomt. her i huset har jeg fått beskjed om å holde meg unna 1 og 3 juli jeg, for de datoene vil andre familiemedlemmer ha for seg selv! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå