Gå til innhold

Hva gjør du og mannen din for hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på ting man kan gjøre for å glede den andre.

Vi pleier å:

La den andre sove leeeeenge i helgene, bytter på

La hverandre delta på ting utenfor hjemmet så mye vi vil, vi bare gir beskjed om at da og da er jeg borte (hvis det er praktisk mulig).

Lage god mat sammen.

Men jeg trenger flere gode ideer til ting jeg kan finne på for å glede min elskede mann:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ganske likt som hos dere, på lørdager (så langt det lar seg gjøre) sover sambo litt lengre og på søndager sover jeg litt lenger.... PÅ lørdager lager vi god mat sammen...

Hvis jeg ordner niste til sambo legger jeg ofte en lapp med hvor jeg skriver forskjellige ting som ha en fin dag, glad i deg osv....

Masse sånne små ting liksom.... Trenger ikke koste noe verken penger eller tid....

Skrevet

Vi sitter her og skravler til tider, men mest på andre nettsteder. (fikk da lurt han inn her, da gadd han ikke gå rundt og være nyskjerrig mer. Så han måtte lage seg profil han også) Så vi er ofte å se sammen forran dataen, skravle, drikke kaffe og ofte samtidig som vi lager middag siden dataen er på kjøkkenet.

Tegner gjør vi litt sammen, eller hvertfall i hver vår godstol i stua med unger som kravler over oss. Sjelden vi får sitte i fred å tegne, så ender ofte opp på spisestua alle seks.

Se&hør og andre sladdre blader er vi flinke til å lese sammen.

Men vi synes det er veldig hyggelig å sitte på en kafe, helst ute, kose oss med en god kopp kaffe og se på alle menneskene.

Shopping synes min mann er gøy å være med på, og det passer jo veldig bra siden jeg synes det er kjempe kjedelig å kjøpe tøy til meg selv. Så det er mye hyggligere han er med, flink er han også til å finne tøy som passer meg.

Og det er kniving om hvem som skal reise i "mannebutikker" når vi trenger noe der, så vi reiser som oftes sammen dit også.

Sove lenge i helgene fungerer sjelden bra. Gubben har mer sovehjerte enn meg så han klarer det litt bedre, men jeg våkner på ett blunk da jeg hører "ferdig!!" "MAT!!", selv om gubben er våken og kan ta det. Men skal ikke si at vi lider noen nød heller.

Skrevet

Sjeldent en av oss sover lengre en den andre.. vi synes det er koselig å stå opp sammen :)

Men, i helgene sitter vi lenge rundt frokost bordet alle sammen, vi lager go mat på lørdagskveldene, ser film, dra på turer i fjellet, på hytta osv.. Lillegutt er jo med på mye da.

Mest sånn kveldskos aleine

Vi er ikke flinke å dra på kino eller noe sånt, men det funker for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...