Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Lurer litt på dette.. Er selv 22+4 idag. Mine knopper er lyse rosa, litt ruglete og med noen små sprekker. De er ganske ømme til tider. Hva er vanlig? Smører dere de med noe, eller andre rutiner/ forberedelser?
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg tror det er vanlig at de forandrer seg litt. Alle har jo ulike brystvorter.. men et tips er nok å smøre huden. Myk og smidighud tåler mer enn tørr og sprukken... A-krem og Body Butter er gode tips... mye fett og gode produkter.. Brystvortene skal jo også vokse litt...
Guldamedgull Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Mine er svære å grønne og lukter ostepopp! kan være for at jeg liker å smøre de med krydderost på tube. Ellers så kommer det noe brunt rennede ut av de. Cola muligens. Ellers så ligger de på skuldrene og koser seg i sola!
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Mine brystvorter har vokst sa gubben for 14 dager siden, er nå 18+1.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 selve puppene mine har ikke vokst noe særlig , men brystvortene er blitt veldig mye større og mørkere. blod årene rundt puppene er blitt veldig synlige ... (er i uke 16 )
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 de forandret seg ikke noe særlif forrige gang (fødsel i uke 23+6) , men nå (er i uke 14+0) er de såre og rødere.. syns de nesten ser lengre ut også jeg.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Ingen forandring å spore på brystvortene/areola med unntak av mørkere farge.. Nå skal det nevnes at jeg er ganske mørk i utgangspunktet og har aldri hatt 'rosa' brystvorter! Blodårene derimot er en heeelt annen sak; det er blodårer så langt øyet kan se rundt brystene mine! Men sånn skal det jo være, så..
Papegøyeblomst Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Mine har blitt svære, nesten som bringebær!! har piercing i begge, og har måttet skifte tilen mye lenger stav, for flere uker siden!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Mine har blitt moerkere og stoerre har alltid hatt store pupper.. ikke gedigne,men store.. men syns ikke de har vokst saa mye mer egentlig.. kun brystvortene som har vokst her ja og de har blitt mye moerkere i fargen..
Kummin&Lillesel Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Brystvortene er kanskje en anelse større - og en anelse mørkere. Brystene i seg selv har også vokst. De har nok vokst mer enn brystvortene.. To-tre cups - alt ettersom hvilket merke jeg kommer ut for i butikkene.
*dragonfly* Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 mine har gått opp en str. Er i uke 19. Den ene er større enn den andre plutselig. Funderer på om det er pga. at jeg skjevammet litt forrige gang. Etter at jeg ammet ungen min mer med den ene puppen enn den andre så ble de slik, men etter ammingen gikk det over, nå kommer det liksom tilbake....hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå