Gå til innhold

hvordan vet man at man kjenner liv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er nå 16+5 og tror jeg kjente liv for første gang i går. hører mye snakk om at det kjennes ut som bobling og jeg syns jeg kjente noen vage bobler, og det kilte oppover i magen. noen andre som har kjent dette?

det er første gangen jeg er gravid så jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjenne etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte å kjenne det i uke 15, men i uke 16 bare visste jeg at det var babyen,og je har kjent den hver dag siden det..nå er jeg uke 20+3

Skrevet

For meg så kjentes det ut som en sommerfugl som flagret i magen:) Kan tyde på at du også begynner å kjenne liv =)

Skrevet

jeg er 13+4. nå sitter jeg foran dataen litt krumrygget liksom... og jeg kjenner et eller annet.. bitte små "bobbler".. er det babyen eller er det bare luft?:-) aner ikke.... litt tidlig å kjenne noe kanskje?

Skrevet

Du VEIT det vel ikkje med sikkerhet før i ettertid. Når du kjenner tydelegare og tydelegare bevegelser får babyen kjem du til å sjå tilbake og tenke "Jepp! Det VAR nok babyen eg kjente ja..." :o)

For meg tok det ca ei veke frå første "sommarfugl" til eg var sikker på at det var babyen som bevegde seg. Med førstemann var eg ca 17 veker på veg.

Når ein er fleirgongsfødande vil ein ofte vite med sikkerhet at det er babyen som beveger seg, fordi ein kjenner igjen følelsen frå tidlegare svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...