miss blithe Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Da kommer jeg inn til dere her. Syntes tiden har gått veldig sakte, men endelig i 3 trimester. Går tiden fortere nå da damer???
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 hei, og velkommen! Tja, tida går både fort og sakte på en gang, syns jeg! har egentlig gått veldig fort de siste 30 ukene, men syns det er veldig lenge siden jeg satt der med positiv test for det om! Samtidig som det ikke er så lenge siden jeg fikk plass i klærne mine.. men nå får jeg overhodet ikke igjen buksesmekker nei! Og egentlig, er ikke 74 dager igjen til termin fryktelig mye heller.. hehe du får kose deg med graviditeten så lenge du kan, tror det virker som det har gått fortere når du ser tilbake på ting..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ja, det går ganske fort her inne, synes nå jeg.. Velkommen skal du være..
miss blithe Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Skal jo absolutt ikke klage, er jo koselig å være gravid, koser meg masse med den voksende magen, men gleder meg sånn til å få hilse på knøttet.
Mirakelungen Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Velkommen skal du være:) Tiden går vel fortere dersom man ikke har store plager under sv.skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå