Gå til innhold

Da var vi på 3 mnd kontroll, han er såå stor!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, lillegutt eier nesten 8 kg og 63 cm lang. Fikk vaksine også, men det gikk så bra. Bare litt gråt!! Men slapp unna feber vi=) Store er deres knøtt blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jenta mi som var så diger under fødsel (nesten 5kg) var faktisk bare 6250g og 62cm på 3-mnd... men hun har hatt problemer med å gå opp i vekt da. Det ar bedret seg litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godgutten vår er også stor.Han er snart 11 uker.Han veide 6780 da jeg veide han 29.mars.Vokst ut av str 62 har han og,prøvd og måle han på stellebordet,han er ca 63 cm han og tror jeg :) god og rund liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario har blitt 7,2 kg og 66 cm lang, så han også er stor, men var 3 og en halv mnd på kontrollen han da. Fikk feber av vaksinen, men var helt bra igjen etter 2 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 3 mndkontroll først like før lillegutt er 4 mnd.. men jeg fikk han veid og målt på 3mnddagen hans, og han veier mindre enn din, djoolia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,5 kg og 60,5 cm på 3 mnd. kontrollen. Så hun har ikke lagt på seg sååå mye, men følger sin egen kurve, så da er jeg fornøyd :-) Hun får bare pupp og det skal vi prøve å fortsette med til hun er 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj,her var det mange store barn.Thea var (bare) 5290 gr og 60 cm på 3- mnd kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen her var på kontroll i dag og begge vaksiner ble tatt. Skrek litt bare men ble fort roet ned. Så veide han 6 kg og blitt 60,5 cm lang!

Stor gutt ja ved fødsel var han 2520g og 47 cm tatt igjen ganske mye ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt var 7300g og 64 cm på 3mnd kontroll i dag. Vaksinen gikk kjempefint, han gråt bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriken min var 6450 og 62,5 cm på 3mnd kontrollen:-) følger 50% percentilen. Litt lengre enn han er tung:-) slanke gutten vår.

Da han fikk vaksine ble det litt grynting, og han var ganske trøtt den dagen, ellers ikke mye reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor var 5850 gr, og 60 cm lang...Ble veldig lei seg når hun fikk vaksinene, men det hjalp med mammakos:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på 3mnd kontroll med gutten min også.

6215g og 60,5cm. Ikke av de største her inne ser jeg, men så var han liten ved fødsel også da (2824g og49cm)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille hjerteknuser veide 6370g og 62 cm lang, 41 rundt hodet. Vaksinen gikk ganske greit, begynte og grine litt når stikk nr to kom... Reaksjon: feber på kvelden, frisk og fin etter ei god natts søvn;)

Var 3 mnd 10.april.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...