Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 har nett tatt ein utinprøve for eg synest at eg har hatt veldig mørk urin tiltross for at eg har drukket mykje vann. Urinprøven var ikkje blank men hadde samme farge som appelsinjuice. no blei eg blitt bekymra for eg har alltid trudd at eg skulle ha blank urin? eg e i veke 21, og e so trøtt at eg veit ikkkje om eg kjem meg bort til legge for å levera urinprøven..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 HVis den ser ut som appelsinjucie, altså veldig grumsete, så syns jeg du bør gå til legen med den urinprøven. Men om den bare er mørk, men allikevel blank tror jeg det er normalt! Ei urinprøve skal være blank. Det er iallefall mine. Kan være sånne ubåter i den, men allikevel blank.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg var hos legen sist uke. Sa til henne at urinen min var VELDIG mørk i forhold til normalen. Hun sa det ikke var unormalt. Men er du usikker er det jo en enkel sak ta en test Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Farge/utseende på urinen kan komme an på hva du har spist også. Ikke unormalt med mørk/noe grumsete urin.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hvis du ikke drikker mye i løpet av en dag,blir den mørk,men det er ikke noe farlig..
fairy Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 De gangene jeg har hatt UVI har urinen min vært grumsete. Legen som tok i mot prøven trengte ikke sjekke den engang sa han, her var det ingen tvil om UVI. Ellers har jeg ofte mørk urin, men det er fordi jeg er ALTFOR dårlig til å drikke..
☆Lille my* Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Jeg har nesten alltid fått knallgul (mørk) urin på urinprøvene mine, både før graviditeten og nå! Legene sa "oy "første gangen, men fant aldri noe galt=)
m den lille Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Husk at du skal drikke mye mer vann som gravid, så det er nok ikke så rart at det av og til blir litt mørkt i skålen. Men som nevnt over - er du nervøs for noe er det bedre å ta en ekstra test og to. Ikke noe kjekt å være bekymra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå