Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Vi skulle til å begynne å bruke vår nå, men d er noe tekn. feil på den. Uansett, hadde tenkt til å bruke den de gangene vesla sover i 2 etg, og vi oppholder oss i 1. etasje...ellers vet jeg at en venninne bruker den når bebien ligger ute i vognen, på terrassen og hun er inne.... Bruker dere b.c hver gang dere er i en annen etasje og borte fra henne mer enn feks. 1/2 time?Eller hvordan gjør dere det?
Nicita73 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg bruker den kun når han ligger ute i vognen.Jeg har alt på ett plan, men om jeg hadde hatt to ville jeg nok brukt den da også.
nutri Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Bruker den på kvelden når vi har lagt gutten på soverommet for natten. Soverom i 2.etg, stue i 1.etg.
3 rosa og en blå Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 jeg bruker den naar jeg legger han faar natta fordi da slipper a gaa inn aa se etter om han sovner, men jeg har alt paa et plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå