IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 oki nå har jeg luggi med rumpa i været i 15 min. ble sinnsykt svimmel,så anbefales ikke for de som er mye svimmel fra før....men etterpå kom masse blodig slim på papiret. er det resten av slimproppen tru? syns det kom så mye når den gikk. men jo mer jeg tørka jo mer rødlig ble det slimet....vet det er ekkelt, men noen andre som har erfaring med dette???
Heidi med to gutter + spire Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 høres veldig ut som dette er resten av slimproppen. tror jeg iallefall. Fikk beskjed av legen som strippa meg om at hvis det kom rødt rent blod skulle jeg kontakte føden. Men slim blanda med blod er nok proppen ja. Ta kontakt med føden hvis det er rent rødt blod. Det fikk iallefall jeg beskjed om.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 da er den slimproppen huge!!! for det vakke litte som kom ut når slimproppengikk lissom. kom i stad også.like mye etter at jeg hadde vært på do. nasty stuff....æsj..... hakke du født ennå??? hihi...er ikke det et spørsmål du aldri har hørt før...?? hihi..måtte bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå