vår2007 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 hei,ja da var spørsmålet her IGJEN!er selv litt lei av d evindelige slimproppmaset(som jeg tror vi har laget et lite hysteri rundt her inne..)vet jo at d ikke trenger å bety noen..men er 2 dager over termin,hatt noe jæ.....e maserier som dro godt langt nedover lårene i natt (Gitt seg nå,selfølgelig)og i dag tdlig (sorry,ekkelt)når jeg tisset var det en lang slimete greie på papiret..gjennomsiktig!ikke utflod,som gele..uuueerrgh!ekkelt..d var vell slimproppen d ikkesant?og kan d bety at noe er igjære?noen som har født like etter slimproppen har gått?..
Sirimamman Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hei! Da jeg ventet sønnen min, gikk slimproppen på termindagen og vannet gikk litt senere samme dag. Men riene uteble, og jeg ble igangsatt med drypp (og endte med hastesnitt). Det høres jo virkelig ut som slimproppen din er gått, men som sagt var det ikke noen nødvendighet at det kom rier og fødsel rett etter... Får jo håpe for din del det blir sus i riene snart! ) Lykke til! )
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Var nok slimproppen det ja Høres jo ut som om det er noe i gjerde når du har hatt en slik natt også da. Hopp til køys med gubben du, setter nok fart på sakene (vet det kanskje ikke frister og er så enkelt, men det funker)
gutt+jente+knøtt Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Høres ut som meg for noen dager siden det... Tror nok det er slimpropp ja. Hvordan kjennes maseriene ut? Lurer på om det er det jeg har , men er så usikker..
vår2007 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 disse greiene jeg hadde i natt (Som ikke var kynnere for det har jeg hatt nok av til å kjenne igjen)var som KRAFTIGE kynnere,men med vedig verking i korsrygg og foran..strålte nedover i lårene og!Måtte opp å gå,var ordentlig ubehagelig og vondt.Men ikke kjempevondt ..hm..vanskelig å forklare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå