nette06 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Vi skal til syden for første gang og trenger noen tips! Hun er 7 mnd.. hva tar man med og hva skal man tenke på? Skal til Gran Canaria..
nutri Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 har ikke vært, men vi har selv tenkt på å reise i september. Foreløpig har jeg på listen min: Solkrem, solhatt, strandtelt til junior, trille med parasoll, en pakke bleie eller to (det var visst ikke så lett å finne butikker som solgte gode bleier), noe mat på glass som vi vet han liker, og ellers det vi trenger av stellesaker, flasker og klær. Litt usikker om jeg skal kjøpe sånn soldrakt eller bare bruke tynne klær på gutten. Nå har jo ikke vi bestilt noe ennå, så hvor "utstyrt" hotellet/hotellrommet vårt kommer til å bli er jo også noe å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Vi skal til cypros i mai, og har på listen: All mat, dvs 2 grøt pakker, 2 bokser leverpostei, litt mme, 8middagsglass Tutekopper bleier paraplytrille soldrakt (tassen fikk 2 grads forbrenning, så må være forsiktig med han. Bestilt fra sol og vann, så vedig fin ut) Lett tøy, noen tepper, leker (også til flyet) De har seng og stol på rommet fra reiseselskapet Solkrem Hatt
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Glemte å si bade-bleier. Tenkte å kjøpe med de herifra. Noen som har refaring med disse "swim pants" eller hva de heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå