Babykilo Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Selvfølgelig stas at lillegutt har begynt å reise seg og krabbe rundt og gå langs bordet og sånn, men det er kul umulig å få lagt ham. Han bare reiser seg opp uansett hvor trøtt han er. Gjør det nærmest i søvne og. Har jo hørt om babysafe, men det tviler jeg på han vil finne seg i. Finnes det et annet triks? Noen som har erfaring med at det gir seg...?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Det gjorde gutten min MYE av i begynnelsen. Han begynte å reise seg i sengen når han var 8 mnd. Gikk inn og la han ned og gikk ut igjen, sånn holdt vi på til han sovnet. Snakket ikke til han, bare la han ned og gikk igjen. Etter en uke eller to, så syntes han dette ble så kjedelig, at han sluttet med det. Nå er han 11,5 mnd. Det hender han reiser seg enda, men da legger jeg han bare ned og går og da reiser han seg ikke igjen. Prøvde babysafe men han ble bare helt vill, klarte ikke å roe seg ned i det hele tatt. Prøvde den babysafen med seler, for han reiste seg hvis de ikke var festet. Grattis med en stående gutt, da : )
Muffinsmamma Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det går over. er en fase som de bare må igjennom. endelig har de skjønt det liksom... i den perioden hadde vi gutten mye i reiseseng, og det funka ganske bra fordi han ikke var høy nok til å få tak i kanten. etterhvert fikk han jo tak i den også... men legger seg ned selv. jeg har aldri brukt babysafe, erfart at selv om han krabber og rører seg enormt mye har han bedre av å få ligge som han vil. de skal kunne finne roen/søvnen selv, så dette er kanske tiden for at han lærer seg det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå