Hannahs-mor06 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 var det 10 minutter til jeg skulle ringe ned til fødeavdelingen og avtale hvilket kl slett jeg skulle komme ned å få satt igang fødselen..14 dager over termin. Hehe, det var nervepirrende, men også en lettelse da! og det ble den fineste dagen i mitt liv;) Så: HIPP HURRA FOR HANNAH SOM ER 4 MND IDAG!!! og som sa "ma`ma" for første gang igår;)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Gratulerer til jenta di : ) Gutten min ble 2 mnd igår............. Det går så altfor fort........ Så på profilen din at vi har litt felles. Jeg er 26 år, bor rett utenfor Tønsberg, er sykepleier student og har hatt hest. Solgte den da førstemann ble født, men har store planer om å kjøpe meg hest igjen når minstemann er 3 år.......... Savner lukta av lær og svett hest : )
Hannahs-mor06 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Takk, og gratulere med gårsdagen;) Går du på Bakkenteigen da eller? Ja, angående hesten..må dessverre selge han og det er så trist! er den store hobbyen til både sambo og meg. Sambo tar sprangtimer med han og jeg rir litt bakkearbeid, tørr ikke kalle det dressur;) og hesten har blitt så fin det siste året pga riktig trening.. men Hannah er selvfølgelig det viktigste nå, og det er forferdelig dyrt med hest - 5000 +..men vi får heller se ann senere, slik som deg;) etr jo så kos med hest!! hvordan hest hadde du da? og hva slags ridning drev du med?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Hei hei... jeg også har hest... det går kjempe fint da jeg har to gode kamerater som har tatt over treningen....
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Takk : ) Hesten jeg hadde var en varmblodtraver, men jeg er overhodet ikke interissert i trav : ) Prøvde å omskolere han og det gikk sånn passe greit. Min store interesse er sprang og jeg håper å kunne kjøpe meg en spranghest om 3 år ... Går på Bakkenteigen ja. Hvor jobber du?
Hannahs-mor06 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde en varmblodstraver før, så det med mislykket omskolering vet jeg alt om;) skulle bare løpe fort, fort FORT....ikke gøy!! jeg jobber på Nes sykehjem, men skal søke meg over på sykehus ganske raskt når jeg er ferdig m permisjon. Helst føde/barsel;)lyst til å bli jordmor med tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå