Gå til innhold

litt fostervann, noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg har vært på do nå par ganger i natt så har jeg lagt merke til at det liksom renner fra sjeden....det lukter ikke og den er flytende, likner ikke på utflod i det hele tatt.....skal jeg reise da?? har ikke noe vondt eller rier....har mensmurringer og har vært kvalm i 2 3 dager i strekk nå...

skal man reise uansett hvor mye vann det er?

er 6 dager over termin nå!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du kan jo ta på deg et truseinnlegg eller bind, og ta det med til føden slik at de kan teste det...kan hende de også tar en gu på deg. Men ring og hør i alle fall på forhånd...er bra å få konstantert om dette er fostervann eller ikke.

Lykke til videre!:-)

Skrevet

takk for svar ! jeg har tatt på bind, men har ikke kommet noe enda...fostervannet er vel ikke slik at det skal renne hele tiden? nei tror ikke det... burde jeg kanskje gå istedet for å sitte??

Skrevet

hei..

hvordan vannet går varierer veldig fra person til person.. noen bare lekker litt og litt, mens andre mister vannet med et plask..

er du usikker ville jeg ringt for en sjekk.. lykke til og hold oss gjerne oppdatert..

Skrevet

Hei Feris

Du har rett i at det ikke trenger renne konstant. Når du har kommet så langt som du sitter hodet som regel ned og er som en propp. Du bør absolutt ringe føden med en gang, da det kan oppstå infeksjoner med åpning. Regner med riene starter snart... Spennende!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...