Gå til innhold

Takkekort / Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter å finne noen fine takkekort i forbindelse med gaver vi fikk når vesla kom til verden.

Trenger også ideer til fine invitasjoner til barnedåp.

Hvor kan jeg finne noe (hvilke butikker / nettsteder) som ser litt lekkert ut?

Er også åpen for å lage noe selv, men lurer da på om noen vet hvor jeg kan hente ideer etc?

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.kortshop.com

Har tenkt på disse, synes de ser fine ut. Har ikke sett de ferdige, men har hørt de er kjempefine! Men synes det er litt dyrt... Elite foto og fotoknudsen har også, men finner ingen fine som takkekort til dåp...

Men brukte Elitefoto som takkekort for fødselsgaver. Men ser det er stor forskjell på papiret de bruker. Den vi brukte hadde kjempefint papir - ikke sånt tynt som bøyer seg...

Lykke til!

Gjest Bjørn si bitch;)
Skrevet

Hr nettopp bestillt takkekort til dåpen fra fotoknudsen.no. Syns e var fine:)

Skrevet

Bestilte hos VG (eurofoto) da vi takket for gaver vi fikk da snuppa kom til verden, de var helt ok og kostet ikke så mye. Til dåpen (takkekort) skal vi bestille fra kortshop, de har kjempeflotte kort!

Skrevet

eurofptp har fine. eller har hipphurra.net mange fine kort

Skrevet

Takk for mange gode tips.

Men er det noen som også vet om noen nettsider hvor man kan få inspirasjon til å lage selv etc?

Jeg er ikke noe scrapbooking person, men har jo fått inntrykk av at det er mye fint man kan lage. Finnes det eventuelt egne ferdigpakker med utstyr man kan få kjøpt til å lage for eksempel invitasjoner og takkekort til dåp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...