Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 6 uker siden jeg fødte.. Vil prøve å bli kvitt den strekkmerkfylte hengemagen min Hvertfall få den litt strammere! Hvordan?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Av egen erfaring og nettopp vært hos lege, så er noe av hengemagen umulig å blir kvitt. iallefall ganske vanskelig uten opperasjon. Strekt hud vil ikke kunne slankes bort. Er 3 mndr siden jeg fødte og, og sliter med denne magen. Alle sier: Vent litt, den trekker seg sammen! Men det gjør den ikke. Jeg kjenner kroppen min såpass. Jeg skal jobbe litt med magemusklene et halvtårstid, for å oppnå best mulig resultat. Jeg skal opperere med andre ord. Er såpass ung ennå, så det er en utvei JEG velger å ta.. Men om noen vet om andre metoder, så kom med de:)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ja jeg og vil operere om den ikke går bort... Mamma fikk en sånn operasjon dekt! Fordi den hang over buksa og kunne forårsake sopp... Men hun hadde gått med magen i noen år da..Fikk ikke operasjonen rett etter fødselen for å si det sånn
Hannahs-mor06 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde litt hengemage etter fødselen jeg og..nå, 4 mnd etter er den nesten like flat som den var før jeg ble gravid.. tror du bare må ta tiden til hjelp, så vil mest sannsynlig kroppen gjøre litt av jobben selv, men er jo veldig forskjellig fra person til person da har jeg hørt.. selv er jeg ute og går 3 lange turer hver dag i effektivt tempo ( ikke kappgang altså) og det har hjulpet her..Har gjennomtatt pilatestreningen også, det er veldig effektivt da du trener alle 3 lagene med magemuskler..men å trene magemusklene burde du vente litt med hvis det bare er 6 uker siden fødsel..selv ventet jeg 3 mnd med det. Lykke til da;)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Du må ta tiden til hjelp. 2 mnd siden jeg fødte og magen er fortsatt slapp og større en vanlig. Huden trekker seg sammen etterhvert, min ble som før etter førstemann. Det ekstra fettet som vi sikkert også har fått litt av på magen også må trimmes bort med forbrenningstrening som jogging, intervall trening eller gåturer i raskt tempo med barnevaogn: ) Lykke til
candyland Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 min henger fortsatt, snart 7 mn etter fødsel.....
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 det er 8 mnd siden jeg føda og jeg har også sånn mage og den går ikke bort...men det blir dekket.det eneste er at dem gjør det ikke hvis du vet du skal ha flere barn!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Pilates! Har begynt hjelpe her! Nå er det jo 6 uker siden, så bare å sette igang :-D Har nettopp begynt jeg da! Angrer på at jeg ikke begynte på det tidligere!!!! Det funker vartfall! Prøvd bayline, men magen ville nok trekt seg sammen som den har gjort uten det!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Men den går ikke bort uten trening!!! Sit ups hver kveld, og litt pilates innimellom.. =)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Trening og styrketrening på mage. Min erfaring er at det tok 9 mnd. å bli sånn og 9 mnd. å komme seg nogenlunde tilbake igjen. Men nå har ikke jeg trent fryktelig mye bortsett fra lange turer med vogna. Men etter 9 mnd. så skjedde det plutselig noe over natta og nå føler jeg at kroppen ser sånn nogen lunde slik den så ut før svangerskapet.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Situps hjelper ikke stort på å få bort fett og hud.... Huden trekker seg som sagt sammen etterhvert og fettet blir borte ved forbrennings trening, ikke styrke trening. Situps gjør bare magemusklene større og en skal være ganske tynn og definert i kroppen før magemusklene syns tydelig...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Jeg har ingen problemer med dette, hadde ikke spesielt stor mage heller. Magen trakk seg fint sammen igjen, og var like flat som før jeg ble gravid omtrent like etter fødselen. Ingen strekkmerker hadde jeg heller.. Men som jeg ser flere har skrevet her nede så må du nesten bare ta tiden til hjelp, er ikke alle som får den bort med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå