ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 i går natt begynnte det å dundre med musikk kl halv to om natten hun har stue rett under ungene sitt soverom, og den ene ungen vår våknet av rabalderet jeg tok turen ned og snakket med hun og sa ifra at han hadde voknet av den høye musikken- først begynnte hun å argumentere med at jammen de har nå aldri våknet før når hun hadde spillt så.... (hallo????) ikke den reaksjonen jeg hadde ventet akkkurat- så jeg tar på meg et over-rolig ansikt og stemme-leie for å ikke hisse opp stemningen og forklarer at nettopp derfor har ikke vi sagt ifra om dette før- fordi ungene ikke har vert plaget, MEN nå er han våken, så kan du dempe musikken? joda, så gikk vi over til "small-talk" for å "forsikre oss" om at vi fremdeles er gode naboer.... nå, samme tid- ett døgn seinere- dundrer og braker det løs på ny..... herregud!!! synest det er frekkt jeg??? hun har forresten barn selv, men har unge-fri denne helgen ikke tenk på at mine unger IKKE er vekkreist i helgen, trenger ikke nattero de???!! seriøst, er det virkelig SÅ lavt under taket hos enkelte??? at de virkelig gir en så enormt diger F i andre enn seg selv???? bare spør jeg.... grrrrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå