2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Me har ein liden gutt så e så deilige. Han e smilannes å gla heile dagane, såve mye å lege fint. Men ikvell har me vært ude å kost åss mens morfar har passt den lille. Han har skrege SÅ mye, men såvna av udmattelse i ti-tiå.. Di siste kvellane har an vært sure på kvellane å har ikkje vilt lagt seg i sengå. Ka kan eg jer gale?? Trenge jellp.. TAKK=)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 kan vær han ikkje sovnet i kveld for dere ikkje var der? vi var vekke en helg når hun var 5.5 mnd, hun gråt i 3 timer første kvelden når mormor passet hun... det var jo ikkje sånn det skulle være!! Eg tror at de har noen sånne perioder de går gjennom. Om det er mye som skjer om dagene , spesielt når vi har familie på besøk som er hos oss en stund så blir hun mye mer urolig om kveldene og bæsjer i hytt og pinevær
candyland Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 eller kanskje det er tenner som ligger å presser å venter på å få komme ut??? du kan prøve å smøre på dentinox på tannkjøtte og se om det hjelper. gutten vår fikk sine tenner rundt 5 mnd, og da var han litt ekstra grinete på kvelden....
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Takke for svar:) Eg får prøva litt å c koss han bler ikvell då me e jemma, åsså sga eg ta turen t apoteke imårå å kjøba dentinox;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå