Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jentesex at jeg holder på å bli sprø! Tanken på å slikke pupper og fitte gjør meg så kåt at jeg snart sklir ut av sofaen. Pleier å smugtitte på venninnene mine i dusjen og fantaserer ofte om dem når vi har sex eller jeg onanerer. Noen som har erfaringer å dele med meg? Mannen vil ha trekant med ei jente og det har jeg også lyst til men vet ikke hvor jeg skal finne henne. Forslag? =)
M_venter Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 mmm vil vel d samme som deg, så jeg kan nok ikke hjelpe.. ;p
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hmmm...mine pupper skulle du ha fått slikket så mye du vil...! Nå er jeg dødskåt !!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Vi har ei jente som vi har trekant med innimellom traff henne på en festival engang og ble gode venner med henne begge to hadde kjent henne en stund før vi gjorde det første gang var ikke så veldig vanskelig å spørre siden vi begge er veldig åpne og jeg er biseksuell og det er henne og, men hun er ei helt vanlig vennine som vi har på en "vinkveld" innimellom kjempe kjekt syns alle ,siden det bare er sex og ikke no annet fra noen sin side....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå