Gå til innhold

Hjelp! Sko til jentebunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe sko/sandaler til jentebunad. Helst svarte, evt. hvite eller røde. Datteren min er 10 mnd. Har ikke lært seg å gå enda.

Noen som vet om noen fine sko / hvor jeg får kjøpt det?

Har sett noen fine skinntøfler/sko, men synes de blir for dyre for så kort bruk, har tøfler til den lille fra før.

Dere som har bunad til jentene deres, har dere tenkt å bruke sko?

Håper noen kan hjelpe meg! :) På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte noen helt enkle sorte sko med rem i borrelås på Obs til 140 kr. De blir antakelig bare brukt et par ganger så jeg legger ikke mye penger i dem. Hun går jo ikke heller enda så da er det ikke så nøye liksom.

Skrevet

Hei!

Jenta mi er nå 6 mnd, og jeg har planer om å ha på henne sko til bunaden. Har bare ikke funnet noen jeg heller... Men jeg har et annet problem også! Er det noen som vet om hvor jeg får kjøpt skaut, type lue med skaut, uten blonder? Trenger et hvitt et til bunaden!!!! men finner bare med masse blonder eller i alle farger...

Håper noen vet...

Hilsen meg

Skrevet

HEi !

Du burde gå inn på nettbutikken til sparkjøp for der har de kjempe masse billige sko og helt sikkert noe som passer.....

Skrevet

Hei !

Fant et fint skaut på cubus til lillemor og hennes matroskjole....

Skrevet

Jeg fant nydelige svarte lakksko på HM, helt myke. Det var i jan/feb da... Vet ikke om de har igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...