Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Ny bekymring.... Vet det er tidlig å begynne å tenke på det, men nå har jeg vært på to UL, ordinær i uke 18 og nå denne uka, uke 23. Kjenner jo at hun romsterer, men hun har visst en tendens til å ligge med ryggen på min høyre side av mage, og sparker ofte nedover mot blæra. Søstera mi lå i seteleie, med beina i kryss bak nakken! Min største skrekk er selvfølgelig at dette barnet skal legge seg i seteleie. Er dette noe man kan forutse med tanke på barnets adferd fra nå? Sønnen min fra før snudde seg ned og kom normalt, foruten om at han hadde hodet på skrå og ene armen foran den andre, supermann, men han kom i allefall med hodet først.... Hva tror dere, tror dere hun kommer med hodet først??
Krøllefrøken Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 dytter denne jeg.. lurer også på når man kan si noe om hvis det er fare for at babyen legger seg i seteleie??
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Tviler på at det er så tidlig det har noe å si.. jeg var under fødsel i uke 23+6 og det ble tatt flere Ul for å se hvordan barnet lå , og i løpet av kun et kvarter hadde han gått fra tverr til foranliggende føtter.. han endret stilling så også hele tiden..men aldri med hode ned... Barnet vil nok få nye "vaner" og liggestillinger da det blir trangere.. (men når det begynner å ha noe å si vet jeg ikke, men det er jo flere her som ar vært i uke 32 osv som ikke skal ha grunn til bekymring selvom barnet ligger i seteleie..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå