Gå til innhold

hjelp jeg blør!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld da jeg kom hjem fra jobb, fikk jeg meg en fin liten overraskelse da jeg gikk på toalettet. Noen små friske blod dråper på toalettpapiret....

Er 18+3 i dag, så MA og SA har jeg sluttet å bekymre meg over for lenge siden.

Noen som har hatt noe lignende?? ble litt bekymret her...

Har ingen smerter bortsett fra at jeg føler meg litt sår nedentil. Kan det bare være slimhinnene mine som har fått seg ett lite sår.......har jo kjent svake spark i kveld også, så tror babyen har det bra.......får vi håpe......

noen som kan berolige mine bekymringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg lest at er helt normalt at kan skje rundt uke 16-20. Husker ikke hva det kommer av, men er ganske sikker på at du kan slappe av :-)

Skrevet

jeg har også lest det samme som prates :-), så du kan slappe av, hvertfall så lenge du kjenner liv og ikke har smerter! hvis du er veldig bekymret kan du ringe en lege, bare for sikkerhetsskyld!!

Skrevet

Det aa bloe litt skal visst vaere ganske normalt i mange tilfeller--jeg har f.eks en venninne som bloedde mye grunnet lavtliggende morkake. Pluss at som gravide har vi mere blod i kroppen, og da kan man lettere begynne aa bloe f.eks etter samleie eller som du sier at slimhinnene er saare. Det er i allefall det jeg har hoert. MEN naar det er sagt saa tror jeg at jeg hadde nevnt det for legen likevel, og faatt det sjekket ut. Da faar du ogsaa en betryggelse paa at alt er greit. Det gaar sikkert helt bra.

Skrevet

Hipohei....er nok ingenting å bekymre seg over så lenge det ikke kommer klomper eller at du har smerter. Jeg er i uke 15 nå å har blødd 3 ganger hittil, først i uke 8, så i uke 11 og nå sist i uke 14. Det er bare små dråper som kommer, men skjønner deg godt at du blir bekymret, for jeg blir like bekymret hver gang. Jeg har vært i kontakt med lege, jordmor og føden å fått det forklart at mange har en lett blødende livmor, noe som jeg tydligvis har. Man må bare forsøke å ikke uroe seg for mye og ta det med ro. Tunge løft må man holde seg helt unna...skal ikke løfte støvsugeren en gang fikk jeg beskjed om =)

Lykke til videre med nurket i magen, dette går kjempe bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...