mandel med to bøller og et frø Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Vi hadde til førstemann, men ikke nå! Egentelig ingen grunn til det. Har rett og slett ikke tenkt over det. Dere da?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Ja, mini er overalt hele tiden, så jeg hadde ikke klart meg uten. Desuten er den positiv for motorikken for tida. Går rundt og rundt den, er jo kjempe fin å holde i.
Mirakeljenta08 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 lillegutt må være litt i lekegrind. ellers får ikke mor gjort annet enn å passe på lillegutt og leke med han. syns det er greit men ikke for lenge he he. han er overalt. krabber og reiser seg så er fullfart
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Vi har ikke det hadde ikke det til elste våres heller. Steng av trappaene,sikkerhet låser på skap og ikke noe han kan klatre på eller få tak i. Så vi trenger jo det ikke. Og storesøster passer ganske godt på at ho stenger trappe grinda.
candyland Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 vi har, og han trives kjempegodt i den. kjekk å ha når mamma skal springe ut å hente ved eller post....
kvirrevirrevitt Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Vi har til minstemann. og syntes det er veldig kjekt Begynte å legge han oppi der veldig tidlig (ca 3mnd) fordi vi har storesøster som springer rundt her også.. Føler det er tryggere m han litt i lekegrinda sånn mens jeg er på kjøkkenet el kanskje på do.. Fort gjort at storesøster kan snuble, miste leker eller rett og slett sette seg på han hvis han bare ligger på gulvet. Ellers så er han stort sett på gulvet. Tror nok lekegrinda kan bli kjekk å ha når han begynner å krabbe også.. Noe sånt veldig behov for lekegrind har vi vel ikke, men som sagt; kjekt å ha! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå